piątek, 29 czerwca 2012

Patience.

Hej.
Chciałabym tylko powiedzieć, że blog zostaje ZAWIESZONY, za co bardzo
przepraszam osoby które czekały na następny rozdział, ale po prostu nie czuję
żebym była w stanie pisać to tak, żeby mnie to zadowalało.
Do tego dochodzi jeszcze brak czasu. Wszyscy mamy już wakacje, ja akurat
mało kiedy będę w domu i najzwyczajniej w świecie nie mam czasu napisać
rozdziału, a kiedy już jestem w domu to wolę zająć się czymś innym bo po
prostu nie mogę skleić nawet jednego sensownego zdania tutaj. Dwa ostanie
rozdziały były wymuszone przeze mnie, co zresztą zapewne widać. Na prawdę
miałam nadzieję że będę potrafiła bez dłuższej przerwy pisać rozdziały i dodawać
je regularnie. Dużym zaskoczeniem było dla mnie że pod rozdziałami pojawiały
się pozytywne komentarze i pisaliście je bo po prostu chcieliście. Niejednokrotnie
czytając je nabierałam ochoty na dalsze pisanie.
Postaram się ruszyć dalej po wakacjach, kiedy będę siedzieć już w domu.
Jeśli najdzie mnie wena, w co wątpię, rozdział może pojawić się przed 28 lipca, w
 przerwie pomiędzy wyjazdami.
+ Zaczęłam pracować nad opowiadaniem o Niamie, które ma z góry nakreśloną
fabułę, i w przeciwieństwie od tego opowiadania takową będzie posiadało.
Pisanie idzie dobrze, a publikować zacznę je kiedy skończę pisać żeby nie znaleźć
się znów w takiej sytuacji jak ta teraz. Pisanie go daje mi o wiele więcej satysfakcji,
przewiduje na nie jakieś 10 rozdziałów + epilog. Linkiem na pewno podzielę się
tutaj kiedy już skończę. : )
++Jeśli ktoś chciałby mi polecić jakiś bromance, to śmiało piszcie w komentarzu,
będę wdzięczna.
Na koniec życzę wszystkim którzy to czytają udanych wakacji.
Bawcie się, YOLO.

Jeszcze raz dziękuję i przepraszam. Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Będziemy czekać :D

    no i polecam mojego bloga oczywiście:
    http://wanna-hold-you.blogspot.com/
    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. **Spam***Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie.

    Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. [Spam]
    Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/
    Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych, ale także i wesołych sytuacji.
    Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń